لیگ قهرمانان آسیا| کامبک یوکوهاما مقابل العین/ ژاپنی‌ها یک گام به جام نزدیک شدند + فیلم

15:40 - 22 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۲۶۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لیگ قهرمانان آسیا| کامبک یوکوهاما مقابل العین/ ژاپنی‌ها یک گام به جام نزدیک شدند + فیلم
دیدار دور رفت فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بین یوکوهاما و العین برگزار شد که این بازی در پایان با برتری نماینده ژاپن به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (شنبه) بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس به میزبانی ژاپنی‌ها برگزار شد که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با برتری ۲ بر یک یوکوهاما به پایان رسید.

یوکوهاما مارینوس ژاپن ۲ – العین امارات یک

تیم فوتبال العین که با برتری مقابل الهلال عربستان با انگیزه بالا برای قهرمانی در این جام پا به فینال گذاشته بود در همان دقایق ابتدایی فشار را روی دروازه نماینده ژاپن شروع کردند و تا اینکه در دقیقه ۱۲ روی حرکت انفرادی سوفیان رحیمی و دفع ناقص دروازه‌بان یوکوهاما، البلوشی موفق شد گل نخست العین را به ثمر برساند.

با آغاز نیمه دوم بازی متعادل شروع شد و یوکوهاما که نمی‌خواست در خانه متحمل شکست شود با تغییرات در ترکیب تیم میل هجومی بازیکنان را بالا برده و همین باعث شد در دقیقه ۷۲ آبی پوشان ژاپنی به گل نخست دست پیدا کند و این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۴ واتانابه بازیکن تعویضی یوکوهاما موفق شدند دروازه نماینده امارات را برای بار دوم باز کند. این گل که ابتدا به وسیله داور مردود اعلام شد توسط var صحیح اعلام شد تا نماینده ژاپن با یک کامبک ویژه برنده دیدار رفت باشند. العین در این بازی در دقیقه ۳۰ توسط پالاسیوس گل دوم را به ثمر رساند، اما این گل توسط کمک داور ویدئویی به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

دیدار برگشت ۲ تیم روز شنبه ۵ خردادماه از ساعت ۱۳:۳۰ در امارات برگزار خواهد شد.

گل اول العین به یوکوهاما مارینوس توسط محمد عباس ۱۲

 

گل اول یوکوهاما مارینوس به العین توسط اوناکا ۷۲

 

 

گل دوم یوکوهاما مارینوس به العین توسط واتانابه ۸۴

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *